CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 2, 2012

Kisah buang angin

Aku :: Khim, i rasa nak kentut...
Khim :: Kak, u jangan buang kat sini. Pergi sana!
<tiba2 tak boleh tahan gelak>

Khim :: Kak, u pernah tak masa u sorang2 pastu u kentut. Then u bau, humh busuk gila!
Aku :: Hahahahahahaha... betul Khim. Masa tu cakap hish teruk nya pompuan ni kentut busuk gila ni!
<gelak terbahak-bahak. sampai merah muka>

Khim :: Kak, i tak pernah kentut depan KK tau... (boyfriend dia)
Aku :: Haha.. i pun dulu macam tu Khim. Masa couple memang tak pernah kentut depan A.
<gelak lagi. sebab rasa apada, kentut pun nak cerita ka..>

Aku :: Tapi kan.. u tau lepas i kawen.. <tak tahan gelak lagi> 
<dua2 dah berair mata. padahal tak habis citer lagi nih!>

Aku :: Lepas kawen, masa first time i kentut depan A, dia terus pandang i terkejut!
<kali ni gelak lagi besar. sampai tak boleh bercakap>
Aku :: ye khim, dia siap pandang i pastu tanya apa tu?! dia terkejut giler! dia tak boleh terima oooo!!!
<sambung gelak lagi>


HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sorry aaa..
Itupun nak citer kan.
Tapi gitulah. 
Kesimpulannya, kalau dengan suami pun nak cover2, memang penat lah.
Kat luar kena control diri, kat rumah kena control diri.
Bagi aku, kalau pasangan suami isteri lebih terbuka, kan lebih seronok macam tu.
Asalkan isteri tau batas2 keterbukaannya dengan suami, jangan sampai dianggap kurang asam, takde masalah kan...
lagipun, benda2 bengong macam tu lah sebenarnya yang buat rumahtangga tu lagi berseri..

=)

Selamat berhari Sabtu!

No comments:

Post a Comment