CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 27, 2012

Obviously the more, the merrier!

Aku: Papa call?
Dia: Yes..
Aku: Sorry, tadi dalam train tak dengar bunyi phone... Kenapa Pa?
Dia: Because I miss u...
Aku: auwwww... Mama pun...

okay aku tau korang nak muntah dah. Tapi dia laki aku, biarlah kami nak lovey dovey kat dlm phone pun...
takkan la org bercinta je boleh jiwang karat..
hehehe

sambungan dari perbualan telefon...

Dia: <cerita pasal preparation catering dia>
Aku: <mendengar dengan penuh khusyuk>

then suddenly...

Dia: Mama, kalau kita ada anak perempuan nanti Papa nak nama dia ada Umaira..
Aku: Boleh.. Cantik.. Mama suka..
Dia: <gelak> macam tak sabar je nak ada anak lagi ni...
Aku: <gelak lagi besar> Mama pun sebenarnya.. Tapi sabar dulu Pa.. Aliff baru nak masuk 5 bulan..

I can't stop smiling after the phone call.
Tapi memang, sebenarnya aku sendiri tak sabar rasa nak mengandung lagi.
Memang mengandung buat kita gemuk, stretch mark yang takkan boleh hilang, sakit pinggang, kaki bengkak, belum kira dengan jalan sikit dah penat, mengah, mual, mabuk, tak selera makan, atau terlalu berselera makan, tapi semua tu sangat worth it to go thru, sebaik saja nampak muka anak yang baru dilahirkan.

InsyaAllah, kalau ada rezeki lagi, aku memang nak anak lagi.

Kan omputeh dah kata, the more the merrier...

=)

Selamat berhari minggu..
Okay nak spend masa puas2 dengan Aliff budak busux yang bau sangat sedap nih!


No comments:

Post a Comment