CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 7, 2012

Saat dia aku tinggalkan...

It's my first day at work after maternity leave. Perasaan aku? Tuhan je tahu..

Macam mana tension sekalipun sebab jaga anak yang tak tidur malam, yang asyik menangis, dan aku rasa dunia aku ni tak ada kegembiraan langsung bila tension macam tu, air mata aku jatuh jugak bila tinggalkan anak untuk ke tempat kerja pagi tadi...

Siapa tak sayang anak oii... Aku rasa orang yang buang anak tu pun mesti ada perasaan sayang kat anak.

Anugerah Allah yang paling indah, anak. Mana datangnya perasaan kasih dan sayang yang menggunung pada anak tu pun aku tak tahu. Tiba-tiba je, secara automatik, saat terpandangkan wajah anak kita yang baru lahir tu, terus jatuh rasa sayang yang melaut...

Hmmm anak mama... Jangan nangis2 ye kat rumah..

No comments:

Post a Comment