CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 7, 2012

Lama cerita dia senyap...

ini hip hop ngences.

hehehe.

Alhamdulillah.
Dia dah 8 bulan.
Sebelum masuk 8 bulan hari tu, dia demam...
Menyusu kurang, makan apa tah lagi...
Pastu muntah je..
Terus susut badan dia...

alhamdulillah sekarang dah ok dah.
Mak kata dia ni nak ringankan badan ni...
sebab nak berdiri n jalan.

yeay!!!
semoga anak mama ni membesar dengan sihat, cergas dan cerdas k.
walaupun makin lasak dan kadang2 buat mama rasa nak tarik rambut diri sendiri, takpe.
mama dan papa suka!
hahahahaha

oh, aliff makin besar ni makin manja lain macam pulak.
sayang aliff uthman mama & papa...
jadi anak yang soleh ye.

4 comments:

  1. salam perkenalan dari saya.seronok dpt kenal ibu yg mempunya masalah susukan anak mcm saya jg.kalo tk selame ni saya salahkan diri sndri.rasa mcm diri ni menyusahkan anak sbb tk dpt bg susu ibu.tp bila awak share kisah awak..saya realise ada org yg senasib ngn saya.maseh boleh bertukar cerita n pengalaman atau luahan rasa.harap kita dpt terus mengenali lg =)

    ReplyDelete
  2. salam,

    insyaAllah untuk anak2 yang seterusnya kita cuba BF lagi ye..

    hehe

    ReplyDelete
  3. bila dah pandai bjalan/blari lagi jenuh..hehehe...

    ReplyDelete
  4. huhu cekgu erol..

    tok belum pandei berjalan pun dah boleh tahan lasak nya..

    hehehe

    ReplyDelete